16.02.2015

Florence and The Machine na nowym albumie Rihanny.


Florence Welch, która jest wokalistką zespołu Florence and The Machine udzieliła ostatnio wywiadu, w którym potwierdziła, że fragment jednej z jej piosenek zostanie umieszczony w piosence Rihanny z jej wyczekiwanego, ósmego albumu.

"Byłam zaskoczona, przecież jestem jej fanką. Spotkaliśmy się pewnego dnia. Oczywiście wyglądała niesamowicie, tak pięknie… chodzi o to, że Rihanna wysłała mi swoją nową piosenkę, a ja wyraziłam zgodę. To tylko fragment piosenki, która jest jedną z moich ulubionych z albumu "Ceremonials". Kocham to, że artyści wykorzystują moje utwory do takich celów, a tak naprawdę to przybiera zupełnie nową formę!"

Utwór Florence, o którym mowa to fragment piosenki "Only If For A Night" pochodzący z albumu "Ceremonials". Snippetu możecie posłuchać pod tym linkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers