6.02.2015

Wywiad Rihanny dla "Harper's Baazar".


Poniżej znajduje się przetłumaczony wywiad Rihanny, którego udzieliła na potrzeby najnowszego wydania magazynu "Harper's Baazar". 

POPROSZENIE KOGOŚ O WSKOCZENIE DO AKWARIUM PEŁNEGO REKINÓW TO TOTALNE SZALEŃSTWO. RIHANNA NIE JEST JEDNAK PRZYPADKOWĄ OSOBĄ. KIEDY ROZMAWIAŁAM Z NIĄ JESIENIĄ O KONCEPCIE POWIEDZIAŁA TYLKO, ŻE POMYSŁ JEST „FAJNY.” (JEJ ZESPÓŁ BYŁ BARDZIEJ ZANIEPOKOJONY). JESTEŚMY NA FLORYDZIE, DOKŁADNIE W FLORIDA AQUARIUM W TAMPIE PEWNEGO GRUDNIOWEGO DNIA. W ZBIORNIKU ŻYJĄ TRZY PIASKOWE REKINY TYGRYSIE, MAJĄCE 2,5 METRA DŁUGOŚCI. REKINY SĄ PRZYZWYCZAJONE DO NURKÓW, ALE FOTOGRAFOWIE I GWIAZDY POP TO ZUPEŁNIE INNA SPRAWA. FOTOGRAF NORMAN JEAN ROY UBRAŁ KOSTIUM DO NURKOWANIA I WSKOCZYŁ DO ZBIORNIKA. RIHANNA PODĄŻYŁA ZA NIM – WIELE PRÓB, TRZY ZMIANY UBIORU, WSZYSTKO W TOWARZYSTWIE REKINÓW, KTÓRE PŁYWAŁY WOKÓŁ NIEJ. PO SESJI DRŻAŁA Z ZIMNA. POTEM POLECIAŁA DO NIEMIEC. PO PROSTU KOLEJNY DZIEŃ ŚWIATOWEJ GWIAZDY, KTÓRA W ŻYCIU CZĘSTO PŁYWA Z REKINAMI.

Pływanie z rekinami jest nie tylko przerażające, ale to także wielka metafora. Jak nauczyłaś się pływać z rekinami w realnym życiu?

"W życiu staram się unikać rekinów, ale miałam już z nimi styczność i w takich sytuacjach muszę sobie z nimi jakoś poradzić. Ja jednak nie pływam z rekinami…rekiny pływają z rekinami."
Czy jako dziecko oglądałaś film "Szczęki"? Czy te filmy były dla Ciebie przerażające czy fascynujące?


"I takie i takie! Doprowadzały mnie do histerii; większość czasu spędzałam na plaży, więc kiedy nowy film z serii trafiał do kin przez kilka miesięcy nie chodziłam na plażę lub siedziałam na piasku. Jeżeli już znalazłam się w wodzie mój tata zaczynał nucić motyw przewodni z filmu co sprawiało, że znowu byłam na lądzie. To była jednak moja wina: miałam obsesję na punkcie "Szczęk". Steven Spielberg był moim bohaterem z dzieciństwa."

Lubisz przygody? Jaka była twoja największa przygoda w życiu i co jeszcze chciałabyś zrobić?

"Największa przygoda? Żartujesz sobie? Właśnie wzięłam udział w sesji zdjęciowej z rekinami. Będzie dość ciężko to przebić."
Jesteś nieustraszona jeżeli chodzi o styl, ale w jaki sposób jesteś nieustraszona w życiu?


"Myślę, że w tej kwestii jestem jak większość ludzi – boimy się nieznanego, tego co ma jeszcze przyjść i jest to coś, czego wcale nie musimy się bać. Kiedy dajesz Bogu pełną kontrolę  jest bardzo ciężko nie być nieustraszonym."
Jesteś znana od dekady, co chyba pozwoliło ci wykształcić grubą skórę. W jakich kwestiach jesteś twarda, a w jakich wrażliwa? 


"Ta skóra to coś, co zaczęło się kształtować od mojego pierwszego dnia w szkole. Nie stało się to wraz z osiągnięciem popularności – nie przetrwałabym sławy, gdybym nie była gruboskórna. Czasami najtrudniejszą rzeczą w życiu jest bycie wrażliwym. Nie jestem wrażliwą osobą, ale często jestem bardziej wrażliwa dla innych i na to, co przechodzą w życiu. Nie wiem, czy to zdrowe, ale taka jest prawda."
W planach masz wydanie nowego albumu. Dużo już osiągnęłaś, jak bardzo jesteś ambitna? Czy wierzysz w konkurencję? 


"Jestem bardzo ambitna! To śmieszne jak wiele chce położyć na swoim talerzu, który jest już przecież pełny. Jestem wrażliwa na to, przez co przechodzi mój zespół. Właściwie… byłoby to kłamstwo. Nie ma sympatyzowania…kochamy to co robimy!"

W kwestii stylu nie masz sobie równych. Czy musisz nastawiać się psychicznie przed założeniem odważnej kreacji na czerwony dywan, czy po prostu w to wchodzisz? 


"To jak się ubieram zależy od jak się czuję. Nigdy nie muszę się nastawiać. Zazwyczaj to działa."
Który look z czerwonego dywanu był twoim ulubionym? 


"Moimi ulubionymi kreacjami są zazwyczaj te, które pomagam projektować: suknia wysadzana kryształami Swarovskiego na gali CFDA od Adama Selmana, biała suknia Stelli McCartney na Met Gala, biała kreacja od Adama Selmana z VMA. Ale suknia projektu Azzedine Alaia z Grammy też jest moją ulubioną."
Czyj styl chciałabyś ukraść na jeden dzień?

"Zaca Posena i jego niesamowite marynarki… i te włosy."

Czy jest jakaś granica w modzie, której nigdy byś nie przekroczyła?

"Nie lubię wyznaczać takich zasad. Nigdy nie wiesz."

Ile czasu zajmuje ci utrzymanie twojego stylu – zrobienie włosów, paznokci itp?

"Czasami wymaga to dużego nakładu czasu i skupienia, a czasami w ogóle. Mam pracę, która wymaga strojenia się i mam świetną ekipę, która mi w tym pomaga. Ale czasami, gdy jestem w studiu albo na wakacjach, w zasadzie się tym nie przejmuję."

Co kryło się za twoim powrotem na Instagram? Tęskniłaś za nim? Ile codzienna komunikacja z fanami dla ciebie znaczy?

"Lubię… zdjęcia! To jest zasadnicza kwestia."

Jak się czujesz z cenzurą na portalach społecznościowych? Sutki powinny być naprawdę wolne?

"Słowo na C?!!! Nawet nie wiem jak to przeliterować."

Co zrobi BadGal w 2015 roku?

"Dowiesz się."

Co chcesz w tym roku osiągnąć w życiu i miłości?

"Ten sam cel stawiam sobie co roku – bycie szczęśliwą."

Kto jest Twoim najbardziej niespodziewanym przyjacielem?

"Mam przyjaciół pośród gwiazd rocka i kręgu Rasta. Nie wiem nawet co może być w tym momencie niespodziewanego."

Łatwo zawierasz nowe przyjaźnie?

"Nie."

Jak wygląda Twój idealny dzień?

"Dzień, w którym budzę się bez cellulitu? Tak, to byłby perfekcyjny dzień."

Na sam koniec, jakim cudem jesz codziennie ten cholerny makaron i dalej tak wyglądasz?

"Masz na myśli, w jaki sposób robi mi się cellulit?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers