4.02.2015

I-D Magazine: utwory, którymi żyje Rihanna.


Chcesz wiedzieć do jakich utworów ćwiczy Rihanna, a do jakich imprezuje? Czego słucha kiedy ma złamane serce? Bohaterka okładki The Music Issue może i jest słynną rock'n'rollową gwiazdą, ale kiedy chodzi o muzykę, Robyn Rihanna Fenty jest jak każdy z nas...


Pierwszy koncert, na który poszłam...
"Barrington Levy na Barbadosie."

Ostatni utwór MP3, który kupiłam...
"Fetty Wepp, Trap Queen."

Utwór, który sprawił, że chcę tworzyć muzykę…
"Mariah Carey, Vision of Love."

Piosenka, którą sama chciałabym napisać…
"Michael Bolton, Said I Loved You But I Lied."

Osoba, z którą uwielbiam współpracować…
"Jennifer "JHAT" ROSALES"

Ulubiony kawałek do ćwiczeń…
"Anything, Linkin Park."

Kiedy miałam 10 lat, uwielbiałam…
"Boba Marley'a i Anitę Baker."

Utwór, który kojarzy mi się z najlepszym przyjacielem…
"Notorious B.I.G."

Kiedy dorastałam, moi rodzice słuchali…
"Boba Marley'a, Beresa Hammonda i Buju Banton."

Utwór, który jest ucieleśnieniem złamanego serca…
"Adele, Someone Like You."

Gdybym była DJem, utwór, który bym puściła to…
"Big Sean, IDFWU."

Najlepszy utwór do imprezowania…
"Rae Sremmurd, No Type."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers