19.09.2014

River Island: Kolekcja Rihanny zwiększyła obroty firmy.


Według szefa marki River Island, brytyjscy sprzedawcy detaliczni budują globalną niszę w dziedzinie mody dla młodzieży z krajami z całego świata, starając się przekonać wiodące marki, aby otwierać nowe sklepy.

Bon Lewis - prezes River Island, powiedział, że brytyjscy projektanci za granicą otrzymują duże wsparcie, a inwestorzy i międzynarodowi właściciele zachęcają sprzedawców do otwierania sklepów na nowych rynkach. Pan Lewis rozmawiając z The Telegraph ujawnił, że współpraca z Rihanną pomogła zwiększyć sprzedaż dla River Island w zeszłym roku.

"To szczególny rodzaj mody. Jest ostry, zalotny, zabawny, eklektyczny ale nie stereotypowy. Pokazuje kreatywność Brytyjczyków, którzy nie boją się przełamywać granic." 

River Island przyznaje, że sprzedaż marki wzrosła do 839 milionów funtów do 28 grudnia 2013 roku, dzięki współpracy z Rihanną i jej kolekcji Rihanna for River Island. Profil marki został wzmocniony przez promocję z Rihanną, którą Pan Lewis określił jako "fantastyczną". Upierał się, że obie strony zgodziły się, że ich współpraca potrwa tylko rok.

"Zgodziliśmy się, że współpracujemy ze sobą tylko przez rok. Współpraca ta zbudowała reputację naszej marki na całym świecie. Nie mamy planów aby w tej chwili ponownie współpracować z Rihanną, nie mogę powiedzieć też nic na temat pracy z innym projektantem czy sławną osobą, ale nie wykluczam tego w przyszłości".

Zobaczcie jak wyglądały przygotowania do pierwszego pokazu kolekcji Rihanny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers