23.08.2014

Wywiad Rihanny dla ELLE US.


Poniżej możecie przeczytać wywiad Rihanny dla sierpniowego wydania magazynu ELLE. 

W wieku 26 lat, jest najbardziej słuchaną wokalistką na Spotify, ze sprzedanymi ponad 10 milionami albumów, z 13 numerami jeden, z 7 nagrodami Grammy. A to tylko w osiągnięciach muzycznych... 

Przed spotkaniem z Rihanną, zdobyłam krwistoczerwoną szminkę z linii Rihanny dla M.A.C. wydana w 2013 roku – RiRi Woo i parę sześciocentymetrowych szpilek ze skóry pytona ze stylowej szafy ELLE. Mój trud opłacił się: "Te buty są niesamowite – mówi, patrząc na moje pożyczone szpilki. Są genialne. Nie mogę przestać się na nie patrzeć”.


Byłaś na szczycie każdej listy „najseksowniejszych kobiet świata”. Kto według Ciebie powinien otrzymać ten tytuł?

Penélope Cruz. Gdybym mogła obudzić jutro wyglądając jak ona, byłoby cudownie. Mia Wallace (postać Umy Thurman w "Pulp Fiction") to gangsterka. Jest epicka. Zrobię sobie ponownie takiego boba. Ta grzywka.


Kto jest najseksowniejszym mężczyzną?

Vince Vaughn. On jest niesamowity. Fantastyczny.

Czy masz jakąś życiową sentencję?


"Unikaj oczywistości". To cytat Leonardo DiCaprio. To jest to, co sprawia, że tworzysz coś, to jest podekscytowanie, to jest dreszcz.


Co jest najlepszą częścią współpracy z Viva Glam?


Fakt, że cały dochód zostaje przeznaczony na fundację M.A.C. AIDS: wszystko to pomaga ratować życie ludzi dotkniętych HIV i AIDS.

Jesteś znana ze swojej nieskazitelnej skóry. Czy miewasz gorsze dni?


Jasne! Proszę, mów tak ludziom! Poranek przed pokazem Chanel w zeszłym roku; zostałam przetransportowana samolotem, w ogóle nie spałam i poprzedniego wieczora wypiłam trochę wina. Wyglądałam jak: "O mój Boże, wyglądam staro jak gówno! Kim jest ta osoba?"


Co jest Twoim szybkim sposobem na regenerację?

Kiedy czuję, że moja skóra ma dość, po prostu rezygnuję z alkoholu i piję dużo wody.


Szczerze mówiąc picie wody to za mało.


Wymieszaj balsam i kropelkę podkładu. Maskara, szminka i wyglądasz dobrze. I wyreguluj brwi.

Jak dbasz o swoją skórę na plaży?


Uwielbiam wrócić do domu i być nieodpowiedzialną w kontakcie ze słońcem, ale zauważam teraz, że skóra nad moimi oczami zaczyna się opalać. Nienawidzę tego! Muszę nałożyć tam większą ilość kremu przeciwsłonecznego.

Czy masz ulubiony produkt?


Szminkę. To odwraca uwagę od wszelkich niedoskonałości. Kiedy ktoś jest pomalowany szminką, od razu zakładasz, że ma pełen makijaż na twarzy. Faceci są głupi – nie zauważą, kiedy właściwie nie jesteś pomalowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Followers